Vacuümslangen van een 300ZX Turbo

de vacuümslang aangegeven met de rode pijl in bovenstaande foto's is begin (op het spruitstuk) en het einde (aan de turbo boostsensor)

linksboven: luchtslang onder je gasklephuis.

rechtsboven: de andere slangen aangegeven in de foto. De waterslang zit gelust of dit zo hoort weet ik eigenlijk niet maar zo zat het, misschien omdat het geen originele airco is????

links en rechts boven: de vacuümslang met rode lijn. deze begint bij het vacuümpotje boven het koelvloeistofreservoir en loopt uiteindelijk naar binnen door je schutbord.

boven: De vacuümslangen met kleurtjes onder het dashboard, bestuurderskant, naast het gaspedaal, aan middenconsole kant.

links boven: de vacuümslang met de blauwe lijn. Deze begint in het vacuümpotje en eindigt op de kachelkraan.

Rechtsboven: het vacuümpotje

links en rechts boven: de vacuümslang met de witte lijn. Deze begint op het vacuümpotje en eindigt op het inlaatspruitstuk aan de rechterzijde (bijrijderkant).

links en rechts boven: vacuümslangen met gele en groene "belijning". De groene eindigt op het inlaatspruitstuk aan de voorkant en de gele eindigt op de benzinedrukregelaar.

links en rechts boven: Als het goed is eindigt de gele slang met y splitsing op de onderkant van de drukregelklep, (dat hele kleine goudkleurigachtige geval schuin boven je bobine), de vertakking gaat naar het filter, die grote buis die op een luchthoorn lijkt, de onderste aansluiting. De groene eindigt aan de bovenkant van de drukregelklep op de onderste aansluiting. de bovenste aansluiting staat in verbinding met het filter.