Eindelijk terug van de spuiter, precies op z'n 20ste verjaardag...

Na een dag uitharden van de lak, hebben we de spatborden en motorkap weer gedemonteerd en veilig opgeborgen. We hebben ons eerst gestort op alles onder de "kap" dan kon de rest v/d lak nog uitharden. Ik ben blij dat 'k veel foto's heb genomen bij het demonteren, die kwamen bij het monteren goed van pas!!!

In/aanbouwen: alle delen onder de kap, versnellingsbak, uitlaat, aandrijfas/cardanas, tevens alle vloeistoffen verzorgd.

Interieur inbouwen: deurpanelen, achterbank, stoelen, alle bekleding zit erin op hemeltje na (blijft n ramp).

Exterieurdelen op-, en aanbouwen: spatborden, motorkap, bumpers, lampen, T-daken, voorruit, alles zit er weer aan behalve t embleem.

 

en in het donker remt ie zo.....

 

We (met z'n 3en) hebben in goed 2 weken tijd de gehele auto opgebouwd en dat ging tot in de late uurtjes door. maar  15 augustus is de grote dag daar, de APK...(afkeur op kruiskoppeling van stuuras, afstelling linkerkoplamp stuk, mistlicht werkte niet) en de 16e voor een tweede keer en gelijk uit laten lijnen, achteras moet nog een keer, te weinig tijd en klopt iets niet met de afstelbouten... en ja "hij" was erbij in Assen!!! zie Z/ZXmeeting voor foto's.

With special thanks to: Jan, Henk, Cor, Bro, Jos, Garage Veldman Hoogeveen, Lasaulec, pa en ma en enkele mensen die anoniem wensen te blijven ;)